۴۴۳۲ اداره در استان تهران زیر ذرهبین پایش مصرف برق ۰۲ تیر ۱۴۰۵ محمودی تصریح کرد: ادارات موظفند در ساعات اداری مصرف برق خود را نسبت به بار پایه سال ۱۴۰۳ به میزان ۲۵ درصد کاهش دهند و پس از پایان ساعت کاری نیز مصرف آنها حداکثر ۴۰ درصد بار مصرفی همان روز باشد.