راشدی در ادامه با تأکید بر اجرای برنامههای مدیریت فلرینگ در این مجتمع پالایشگاهی، بیان کرد: میزان گازسوزی در مشعلها بهصورت مستمر پایش و بررسی میشود و اکنون واحد بازیافت گازهای مشعل شماره یک بهعنوان واحد «FGRU» با ظرفیت پنج تن در حال بازیابی گازهای مشعل و تزریق به سیستم سوخت پالایشگاه است.